wtorek, 8 października 2013

DESER Z MASCARPONE I MANGO

 
  Szybki i jaki pyszny deser.
Jakiś czas temu kupiłam piękne mango.
Soczyste, słodkie po prostu pyszne!
Raz dwa wymyśliłam z niego fenomenalny deser.
Można go oczywiście przerobić albo udoskonalić.
Ja dodałam kruchych herbatników, ziarenek wanilii  i serka mascarpone.
Parę składników a taka rozkosz w buzi;-)
Spróbujcie;-)


Składniki:
  • 1 dojrzałe mango
  • 1 opakowanie 250g serka mascarpone
  • 100-150g waniliowych kruchych herbatników
  • 1 łyżka cukru pudru
  • 1 laska wanilii
Prawda,że piękne mango?


Obrałam je i pokroiłam w kostkę.
Można po prostu odkroić je z pestki, i tak je przecież zmiksujemy.


Zmiksowałam owoc.


Do drugiej miseczki włożyłam serek mascarpone.


Z laski wanilii wyjęłam ziarenka.


Dodałam je do serka.
Wsypałam cukier puder.


Wymieszałam.


Mając już wszystkie gotowe składniki, zaczynamy nakładanie.

Na dno pucharków wsypałam pokruszone herbatniki.


Na nie nałożyłam waniliowy serek.


Polałam go musem z mango.


I ponownie warstwa pokruszonych herbatników, serka.


Prawda,że aż chce się jeść?


Smacznego!



Inne propozycje z mango.







Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...