poniedziałek, 3 października 2011

ZUPA ZACIERKOWA


Zupa zacierkowa, taka typowa domowa, idealnie pasująca na jesienne obiadki. 

Składniki:
  • por
  • kawałek selera
  • marchew
  • pietruszka
  • 2-3 szt.skrzydełek kurzych
  • 3-4 ziemniaki
  • 3-4 łyżki zacierki makaronowej
  • parę plasterków boczku wędzonego
  • majeranek
  • ziele angielskie
  • liście laurowe
  • sól,pieprz
Wlałam do garnka wodę - włożyłam skrzydełka,pokrojony na kawałki seler,
por,liście laurowe i ziele angielskie.



Marchewkę i niedużą pietruszkę starłam na tarce o grubych oczkach.
Warzywa podsmażyłam na maśle na patelni i dodałam do zupy.



Po około 30 minutach wyjęłam pora, selera i kurczaka
i dodałam pokrojone w kostkę ziemniaki.



Następnie zacierki.


Przyprawiłam solą,pieprzem i majerankiem.


Podsmażyłam na patelni pokrojony, wędzony boczek
i pod koniec gotowania dodałam go do zupy.



I zupka zacierkowa gotowa.

Smacznego!


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jestem początkującą kuchareczką! Uwielbiam gotować! Zwłaszcza,że jestem żoną i mamą od 2 lat! Moja córeczka uwielbia każdą zupkę jaką jej zrobie! A ta zacierkowa- jejku jaaaka pyszna! Dodam,że mój Mąż był pod wrażeniem! Powiedział,że nigdy takiej nie jadł! Kolejny przepis z Pani bloga sprawdził się! Cud Miód!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...